Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 11:11:14 +0200

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2111201/43118 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Kriimani küla, Tihase (Aiamaja) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatud rajatised (imbväljak, 
kanalisatsioonitrass koos vaatluskaevuga, juurdepääsutee, parkla, puit- ja 
võrkaed koos väravatega) jäävad avalikult kasutatava tee kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26911306>  (menetlus nr: 
286583), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister